Nieuws

Road
18/09/2023
Flanders Classics en KPMG lanceren Equal Pain Day campagne
Vandaag, op International Equal Pay Day, lanceren Flanders Classics en KPMG in België de #EqualPainDay campagne. De campagne heeft als doel de weg die het wielrennen momenteel aflegt in gelijkheid tussen mannen en vrouwen onder de aandacht brengen en sluit bovendien aan bij hun gemeenschappelijke Closing the Gap project. Niemand minder dan wereldkampioene Lotte Kopecky zet samen met voormalig Belgisch kampioen Tim Merlier haar schouders onder de campagne.
Lees meer
Volg de vrouwenwedstrijd dankzij de Proximus livestream
| Volg de vrouwenwedstrijd dankzij de Proximus livestream

Sportful ontwerpt nieuwe Flanders Classics collectie
| Sportful ontwerpt nieuwe Flanders Classics collectie

Gelijk prijzengeld voor vrouwen in alle Flanders Classics voorjaarsklassiekers
| Gelijk prijzengeld voor vrouwen in alle Flanders Classics voorjaarsklassiekers

Intentie om samenwerking tussen Terneuzen, Zeeland en Scheldeprijs te verlengen
| Intentie om samenwerking tussen Terneuzen, Zeeland en Scheldeprijs te verlengen

Fiets zelf je voorjaarsklassieker naar keuze met de Continental Classics Tour
| Fiets zelf je voorjaarsklassieker naar keuze met de Continental Classics Tour